Saturday 19 March 2016

Everyone is in me !

Note : Close ur eyes and be silent for 2 mins. Then read it to have an experience.
Not just read it. But feel it.
======================


O My Dearest Dear

Everyone is me !
Am seeing myself in everyone else !

There is no everyone else... It is just me in everyone.
So much Joy.. Bliss.. Fun.. Happiness..
Everywhere me and me alone in varied shapes and actions
Wow.. What a me myself !
Everyone is me !
Am seeing myself in everyone else !


Everything is me !
Everything that I am seeing now is me and hence mine
Everything that I have ever seen is me and hence mine
because me belongs to mine and mine belongs to me.
Am seeing myself in everything else !

Everything that I have ever experienced is me
Everything that I would ever experience is me
Everything that ever existed is me
Everything that would ever exist is just me
in whatever transmutation it may be subjected to
in whatever changes it may be subjected to
in whatever alterations it may be subjected to
Everything is me !
Am seeing myself in everything else !


Everything that I have ever read is about me and mine
Everything that had ever been read is about me and mine
Everything that had ever been written is about me and mine
Everything that had ever been expressed is about me and mine
Everything that is being read, written or expressed  by whoever wherever is just about me and mine
Whatever u r reading now is about me and you are me

Everyone is me !
Everything is me !
Am seeing myself in everyone n everything else !


Practice : Dont question.. Am I seeing myself in everyone n everything else ?
                Just think.. Am seeing myself in everyone n everything else including me
                Then Think not.. Just immerse into it 
                Then.. 
                    A miracle Happens !
                    A flower blossoms ! 
                    A moon becomes sun ! 
                    A river joins the sea !
                    A Cuckoo sings from inside !
                    A Caterpillar becomes a butterfly !
                    A Joygasm prevails !
                    An Ecstasy dances inside ! 
                    A Bliss pervades !
                Just be a witness...   

- Ur Pradeep Aniruddh
+91-7801 000 000

No comments:

Post a Comment